Skip to content

Historia Jednego Telefonu: INFOBAR2, odcinek 2

October 8, 2011

Rok 2007. Na rynek wchodzi nowy model marki IIda z AU KDDI zaprojektowany przez Naoto Fukusawa, a minowicie INFOBAR2 – nowsza wersja modelu Infobar, o którym pisałem wcześniej. INFOBAR2 jest jedynym z nielicznych modeli telefonów z AU, którą jestem zachwycony, a która my do wyboru jezyk angielski, obo japońskiego. To przewarza za podjeciem decyzji o nabyciu Telefonu, który był w pewnym sensie danym mi, prędzej czy później. Pierwsza miłość nie wygasła, choć na pewno dojrzała.

Z nowości w INFOBAR pojawiła sie między innymi opcja ogladania kanałów telewizyjnych /z dżwiękiem lub z napisami – po japońsku oczywiście/oraz słuchania radia. Opcja wibratora była tak “silna”, ze dzwonek miałem wyłączony przez cały czas /budziłem się nawet bez niego/, co mi było bardzo na rękę, jako że w Japonii opcje “silent mode” używa sie powszechnie w miejscach publicznych takich jak sklepy, autobusy czy też w pociągach – w skrócie nie musiałem ciągle włączać i wyłączać telefonu.

W porówniu z pierwszą wersją z wyglądu INFOBAR2 przede wszystkim nabrał ciut bardziej obłych kształtów oraz nieco zmieniła się jego kolorystyka – był dostępny tylko w czterech poniższych kolorach.

INFOBAR2 i TV

No comments yet

Leave a Reply

